#77 Session with my boyfriend

 Cześć!

Już jakiś czas temu wraz z moim chłopakiem mieliśmy okazję wziąć udział w sesji fotograficznej dla par. Było to dla Nas coś nowego, fajnie było móc stanąć przed obiektywem i wczuć się w rolę modelki/modela. Sesja fotograficzna była robiona przez cudowną kobietę- Karolinę, która doradzała Nam jak pozować, aby zdjęcia wychodziły bardzo naturalnie. Dzięki niej czuliśmy się na sesji bardzo swobodnie, a obiektyw stał się naszym przyjacielem. Cieszę się bardzo, że miałam przyjemność  współpracować z Karoliną, która jest niezwykle utalentowana, zajrzyjcie koniecznie na jej instagrama, tam znajdziecie więcej jej prac- https://www.instagram.com/kkalickafoto/


                                  Oto efekty naszej pracy :)                                

                                              


















Do następnego 💓



20 komentarzy:

  1. Bardzo naturalna sesja. Widać tą miłość w waszych oczach. Brawa również dla fotografa. Trzymajcie się ciepło :) www.brunetkawakcji.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądacie 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja. Cudownoe razem wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Ja również z chłopakiem po dłuższym stażu chciałabym się wybrać na taką sesję.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te zdjęcia! Pamiątka na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Bedzie super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna z Was para, a zdjęcia wyszły rewelacyjne :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna z Was para :) wyglądacie jak profesjonaliści :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Raz też byłam kiedyś na takiej sesji dla par ^^ Świetnie przeżycie :)
    Wyglądacie razem cudownie, tak słodko! Będziecie mieć świetną pamiątkę na lata :) Naprawdę rewelacyjne fotografie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice photos! I'm your follower #385. May you follow me back?
    Thanks and have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna z Was para :) zdjęcia bardzo urokliwe i naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :D Dużo miłości dla Was! ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja zdjęciowa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, widać na nich dużo miłości. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia. Ja do dzisiaj żałuję że nie zrobiłam sobie sesji zdjęciowej przed ślubem, mimo że mamy dużo fajnych zdjęć to super mieć taką pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super naturalna sesja, ja ostatnio spróbowałam swoich sił w sesjach świątecznych a efekty już są dostępne u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger