#1 Zaczynamy! Witam :)

Witam moich wszystkich czytelników. Założyłam bloga z racji tego , że chciałam spróbować czegoś nowego , innego , od zawsze jednak było to takie moje małe marzenie aby prowadzić dla was coś takiego :) 

Kilka informacji o mnie :

  Nazywam się Gabriela Polewka , ale wolę jak zwraca się do mnie Gabi , w tym roku będę mieć 17 lat (tak licealistka , a dokładnie klasa pierwsza profil biologiczno-chemiczny) . Moją największą pasją jest taniec. Interesuje się również modą , fotografowaniem oraz zdrowym trybem życia :) Mieszkam w województwie Śląskim , niedaleko Katowic. Więcej informacji na pewno pojawi się w kolejnych wpisach :-)

A co będzie znajdowało się na moim blogu? 

Na moim blogu chciałabym umieszczać posty o moim życiu , moich zainteresowaniach , pasjach , problemach życia codziennego. Nie zabraknie tematów o zdrowym odżywianiu , ćwiczeniach . Postaram się dla Was wrzucać jakieś ottod oraz recenzje różnych produktów , kosmetyków.

Bardzo serdecznie zapraszam do zaglądania i obserwowania mojego bloga :) Jeżeli chcielibyście żebym napisała jakiś konkretny post , to śmiało piszcie w komentarzach , a teraz wszystkim życzę miłego dnia :) Do następnego razu :)

Ps: W gratisie dorzucam Wam moje zdjęcie-----> 

25 komentarzy:

  1. Jak wiesz wygląd twojego bloga jest cudny *-* :D
    Również uwielbiam taniec, więc mam cichutką nadzieję na jakiś post o tym właśnie :D

    Wytrwałości i powodzenia w blogowaniu ;*
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Post z tańcem związany na pewno się pojawi , nawet już niebawem :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Hej, hej! Powodzenia w blogowaniu ;)
    Ps. hahah też jestem ze śląska i też mam rocznikowo 17 lat ;p
    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Hihi , taki zbieg okoliczności , chętnie wejdę na bloga i zaobserwuje , pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Życzę samych sukcesów w blogowaniu, powodzenia :*
    Obserwuje kochana :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrwałości i pomysłów w pisaniu! Bardzo ładny wygląd bloga.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrwałości i pomysłów w pisaniu! Bardzo ładny wygląd bloga.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję :) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. może założysz kanał na youtube? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że to jeszcze nie ten etap i czas , aczkolwiek w przyszłości kto wie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda ten blog aż chce się częściej na niego wchodzić. Obserwujemy i życzymy powodzenia ;)
    https://musztardoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Dziękuję , a na bloga waszego na pewno wpadnę :*

      Usuń
  9. Ja też postanowiłam sobie parę celi i mam nadzieję, że w pełni będę mogła je realizować :)
    Obserwuję! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci aby wszystkie Twoje cele się spełniły , pozdrowienia i całusy ♥

      Usuń
  10. Coś czuję, że zaistniejesz w blogosferze ;) Powodzenia.
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś śliczną i pozzytywną osobą. Witamy w blogosferze! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny wygląd bloga, prosty, z ładną czcionką. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger