#13 Pięć rzeczy które chciałabym zrobić w swoim życiu

Dobry dzień wszystkim :) Już mamy prawie koniec tygodnia szkolnego,jak ten czas szybko leci. Ja na szczęście czuję się o wiele lepiej i już wczoraj byłam w szkole. Przeżyłam jakoś i nie było tak źle, w końcu spotkałam swoich znajomych i mogłam spędzić z nimi trochę czasu.
Przyszedł mi dzisiaj pomysł na post a mianowicie 5 rzeczy,które chciałabym zrobić przed końcem swojego życia, zapraszam :)

1. Skoczyć na bungee

Od zawsze lubiłam sporty ekstremalne. Uwielbiam chodzić na parki linowe na różnych przeszkodach,sprawia mi to ogromną radość. Wtedy czuję tą adrenalinę,strach,który sprawia,że czuję się świetnie. Wiem...wiem.. może to brzmi dziwnie,ale właśnie tak jest. 
Skok na bungee to kolejna dawka emocji,których chciałabym spróbować. Lecieć tak w dół,ze wszystkimi swoimi problemami,małymi czy dużymi ale lecieć... byle żeby oczywiście skończyło się to szczęśliwym lotem i wylądowaniem. Mam nadzieję,że kiedyś będę miała okazję tego spróbować i doświadczyć.

2. Spędzić parę dni na obozie przetrwania

Uwierzcie mi chciałabym bardzo pojechać na parę dni,bez żadnego telefonu, tableta i innych urządzeń w takie miejsce,które pokaże mi jak przetrwać bez tego wszystkiego. Zbierać pożywienie,kąpać się w  rzece,spać na materacach/namiotach.Mieć różne zadania wytrzymałościowe,fizyczne to by było coś cudownego dla ciała i dla ducha. Zobaczyłabym jak to jest utrzymywać siebie samą,bez żadnej pomocy, w ciężkich warunkach.

3. Spróbować regionalnych potraw z większości państw

Jestem smakoszem i uwielbiam poznawać kultury świata jak i próbować tamtejszych potraw. Z chęcią zjadłabym przysmaki jakie tam serwują,nawet jakby wyglądały nie zbyt ciekawie,w końcu liczy się to co jest w środku i jak smakuje:)

4. Zrobić sobie tatuaż

Od dziecka podobały mi się tatuaże. Zawsze robiłam sobie takie tatuaże na zmywanie,które najczęściej dołączali do gazet. Na pewno nie chciałabym mieć wytatuowanej całej ręki/nogi czy innej części ciała. Wolałabym mieć parę mniejszych,symbolicznych,które by coś znaczyły. Według mnie byłby to taki znak,który bym miała do końca życia i zawsze o nich pamiętała.Uwieczniałby to jakąś rzecz,zdarzenie a może i nawet osobę.

5. Jazda na największym na świecie rollercoasterze

Uwielbiam szybkie jazdy na karuzelach i rollercoasterach. Zawsze gdy gdzieś jestem a widzę,że jest karuzela to od razu do niej lecę i ustawiam się w kolejce. Wiadomo człowiek,który nie będzie lubił ekstremalnych rzeczy na pewno na to nie pójdzie.Natomiast ja uwielbiam wszystko jest jest związane z ekstremalnymi rzeczami, dlatego to kolejna i ostatnia rzecz na mojej liście :)


Myślę,że znalazłabym jeszcze parę rzeczy,których chciałabym spróbować/zrobić w życiu.Natomiast to są te najważniejsze i na nich będę na razie się skupiała. A Wy co chcielibyście jeszcze zrobić w życiu? Jesteście podobnego charakteru do mnie? Też lubicie rzeczy ekstremalne? Śmiało piszcie,jestem bardzo ciekawa :)
Do następnego razu :)

92 komentarze:

  1. Jak byłam w Twoim wieku, to właśnie zrobiłam sobie pierwszy tatuaż i o dziwo do dzisiaj nie żałuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo no to młodziutka byłaś,ale ważne,że nie żałujesz i jesteś zadowolona ;)

      Usuń
  2. Mi również marzy się tatuaż :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatuaż na pewno zrobię,bez dwóch zdań. Choć poczekam aż skończę 18 lat ;)

      Usuń
  3. Też marzę o tatuażu a jednoczenie się boję bólu/tego że kiedyś będę żałować, że go zrobiłam :) takie rozterki . Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatuaż przede wszystkim musi być przemyślany w 100% :D
      Dziękuję :)!

      Usuń
  4. ja już skakałam na bungee. Polecam! Świetna sprawa,też było moim marzeniem. Tatuaż też na pewno zrobie :)
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marze o skoku na bungee <3

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała skoczyć na bungee ale jednak trochę się boję :) trzymam kciuki żeby się spełniły twoje marzenia, całuski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strach wiadomo,że zawsze będzie,ale kiedyś go trzeba przełamać.
      Dziękuję,całusy :*

      Usuń
  7. Świetne rzeczy wybrałaś! Super wpis :)

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo też mi się marzy tatuaż i mam nadzieję, że już w tym roku uda mi się zrobić ;) Powodzenia w realizacji! Widzę, że nie tylko ja lubię adrenalinę, hah ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Adrenalina to najlepsze co może być! :)

      Usuń
  9. Fajna lista. Moim zdaniem każdy powinien taką mieć i dążyć do jej realizacji. Też bym chciała kiedyś skoczyć na bungee, rollercoastery to moje ulubione maszyny w parkach rozrywki - mogłabym nimi jeździć cały czas, a tatuaże mam 3 i planuję kolejne. Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak każdy powinien zacząć realizować swoje cele,nawet te szalone ;)

      Usuń
  10. Super lista! Widzę że mamy podobne charaktery. Moja lista wyglądałaby podobnie.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wchodzę tutaj i... mam wrażenie, że dopiero co na tym blogu byłam. Ale jednak nie! Winny? Szablon. To chyba jeden z bardziej popularnych obecnie. Meh, przynajmniej tekst u góry można w nim zmienić XD
    Byłam na "obozie przetrwania", który nazywał się rekolekcje. 2 tygodnie, spanie na materacach wojskowych, prysznice w zimnej wodzie, brak elektroniki, rozkład dnia jak w wojsku. Nie polecam XD Nawet nie przez brak telefonu, bo to był najmniejszy problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz te szablony są chyba najmodniejsze,ale według mnie bardzo ładnie wyglądają. Ouu... no właśnie jak dla kogo,mnie chyba takie coś by się podobało,a przynajmniej chciałabym spróbować.

      Usuń
    2. Ale... my tam dostawaliśmy opierdol grupowy za to, że po tych 2 tygodniach zaczęły tworzyć się pary, które razem za rączkę chodziły, a księżą się to nie podobało XD Ich argument przeciwko? Dzieci, dzieli was 300km, to się nie może udać więc dajcie sobie spokój :D By nie było: ja te romanse oglądałam z boku i nie wiedziałam, czy się śmiać z tych dzieci (bo to chwilami naprawdę były niedojrzałe osoby), czy z księży i ich genialnych argumentów XD

      Usuń
    3. Ouu... no to na takim obozie faktycznie nie podobało by mi się ;) aczkolwiek zawsze można trafić lepiej.

      Usuń
  12. Skok na bungee polecam jak najbardziej ;) cos dla odważnych ;) ja chciałbym skoczyć ze spadochronem ;) powodzenia w spełnianiu marzeń! vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skok ze spadochronem też na pewno fajna sprawa ;) W końcu do odważnych świat należy.

      Usuń
  13. Tatuaże też mi się podobają. Ciekawa lista. Powodzenia w jej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post. Ja też chciałabym zrobić sobie tatuaż. Już w gimnazjum zaplanowałam jak on będzie wyglądał i mimo upływu lat dalej chcę go mieć.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że trzy marzenia masz takie jak ja. Tatuaż od zawsze chciałam mieć. I to nie jeden. Uwielbiam podróżować, a łączy się to z próbowaniem regionalnych potraw z innych części świata. Chciałabym poznać też inne kultury, zjawiska. Trzecie to rollercoaster i ta dawka adrenaliny. Ahh. Może kiedyś się uda. Na bungee raczej bym nie poszła. Chyba jestem za mało odważna na to. :)
    Powodzenia w realizacji, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piątka! Do odważnych świat należy pamiętaj ;*
      Dziękuję i również powodzenia,pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Też bym chciała tatuaż. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skok na bungee też jest moim celem 👍 2 i 3 jakoś do mnie nie przemawiają ;) tatuaż już mam i z niecierpliwością czekam na kolejne 😃 a o rollercoasterze chyba mogę tylko pomarzyć, zaqsze mi się na nich strasznie w głowie kręci 😂
    manicurebymaksimilion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalone rzeczy :D Ja bym mogła się tylko podpiąć do spróbowania potraw :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. też bym chciała na rollercoaster *.* a tatuażu bym się trochę bała:D

    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez bym chciala pobpróbować tych potraw - każdej będąc w danym kraju :)
    Powodzenia w realizacji celów !

    OdpowiedzUsuń
  21. Tatuaż i ja mam w planach :) tylko nigdy nie mogę się za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czas tak szybko leci,że na prawdę nie wiadomo co w ręce włożyć.Rozumiem Cię doskonale:)

      Usuń
  22. Numer 1 i 2 już za mną, 4 przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, świetne rzeczy do zrobienia w życiu. 1 o nie dla mnie, boję się tego jak cholera haha.
    Ja chcę zacząć studniować. Medycynę. Nie wiem czy wystarczy mi sił na maturę. Zostało 13 tygodni, a to jedyna rzecz aktualnie, która przeważa o tym, co mogę planować na przyszłość i o czym mogę pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia! Na pewno dasz radę :) Tylko musisz włożyć w to całą siebie. Medycyna to trudny kierunek dla ambitnych,ale na pewno jeżeli będziesz się dobrze uczyła i będziesz zdyscyplinowana to na pewno dostaniesz się na ten kierunek.

      Usuń
  24. Musze przyznać, że mogłabym zrobić wszystko z Twojej listy, ale na bungee to chyba bym nie skoczyła. :D
    Najbardziej to jednak te potrawy z różnych stron świata mnie kręcą z tej listy. Mam nadzieję, że będę miała tą przyjemność jeszcze całe życie przede mną :)
    A tatuaż to już mam, tylko chciałabym ich więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,całe życie jeszcze przed nami :) Dużo dużo czasu,więc trzeba z niego korzystać.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  25. Bardzo ciekawy i otwarty wpis :) Także chcę spełnić punkt 3 i 4. Trzymam kciuki, aby Ci się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post i fajne marzenia. Tez mam duzo duzo celow. Moze kiedys sie uda. Oby ci sie udalo. Czekam na posty jak realizujesz i dazysz do osiagniecia swych celow.
    Zapraszam do mnie http://sportowyblogewy.blogspot.com/2016/11/water-detox.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo dziękuję! Mam nadzieję,że takie posty się pojawią :)

      Usuń
  27. super post :D dla mnie hmmm punkt drugi brzmi ciekawie! :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też chciała bym spróbować regionalnych potraw z większości krajów :D
    Najbardziej interesuje mnie Azjatycka kuchnia :DD

    Obserwuje :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,no jest bardzo ciekawa i oryginalna też bym z chęcią spróbowała parę potraw ;)

      Usuń
  29. A ja zawsze chciałam wypić kawę we wszystkich państwach- wiem że to jest mało możliwe :)

    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe może stać się możliwym :) Powodzenia :*

      Usuń
  30. Zazdroszczę ludziom, którzy mają odwagę skoczyć. Ja mam ogromny lęk wysokości i ogólnie do ekstremalnych zadań jestem ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już kwestia indywidualna. Każdy jest inny ;) ale do wszystkiego można się przekonać i przełamywać swoje bariery.

      Usuń
  31. Zazdroszczę Ci odwagi ;-; za nic w świecie bym nie skoczyła, a co tu mówić jeździe na rollercosterze :oo
    Szacun totalny haha :D życzę Ci aby twoje cele soe spełniły ;)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  32. ja takze chce miec tatuaz :D mam nadzieje, ze wszystkie twoje marzenia sie spelnia i z tego co tu czytam- jestes bardzo odwazna kobieta ;) tak trzymaj!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Odwaga jest jedną z paru cech,które u siebie bardzo cenię! :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  33. Numer 3 i 4 jak najbardziej, chociaż tatuaż już mam :p Reszta dla mnie za bardzo ekstremalna. Zamiast obozu przetrwania jeżdżę na wyjazdy rekonstrukcyjne, też jest nieźle :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo ciekawie :O Też bym z chęcią na takie coś pojechała! ;)

      Usuń
  34. Och ja też bym chciała tatuaż! Niestety zawód na to nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasami takie są przypadki. W moim zawodzie,nad którym obecnie myślę też będzie ciężko,natomiast zobaczę co jeszcze los i życie przyniesie.

      Usuń
  35. Ja chciałabym skoczyć ze spadochronu! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny pomysł na wpis! Może kiedyś i ja taki zrobię! Ale przyznam się szczerze,że kilku z Twoich rzeczy nie odważyłabym się zrobić hahaha:)
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. W końcu wiesz do odważnych świat należy,czasem trzeba zaryzykować!
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  37. Dziewczyno! No nieźle nieźle :) masz sporo ciekawych planów,ale co do tatuażu to radzę mocno się zastanowić,bo możesz później zalowac ;/
    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post, największy rollercoaster brzmi świetnie hihi <3 thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. O tatuażu też marzę od dawna, ale nie mogę się za to zabrać ;c Świetny wpis kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Super marzenia! Ja również chciałabym strasznie mieć tatuaż :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  41. Co do tatuażu to ja bym nie chciała, myślę że jestem zbyt zmienna i pewnie bym szybko żałowała :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomysł na post ciekawy :) jednak jak dla mnie - za krótki :) fajnie się czytało i szkoda, że już skończyłem :) ale i tak dobra robota!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawy post. Również chciałabym zrobić sobie tatuaż :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Skok na bungee i rollercoaster, oo tak! *O*

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  45. Oby Ci się udało!! Tatuaż💟💟

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też bym bardzo chciała tatuaż i to nie jeden :) Skok na bangee *.* to by było mega! Życzę Ci, aby wszystko udało Ci się spełnić :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Tez bym chciała sobie zrobić tatuaż jakiś taki mniejszy, symboliczny jednak nie wiem czy ten pomysł mi wypali :) Powodzenia w spełnianiu tego wszystkiego!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja mam w planach skoczyć ze spadochronem. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny post :) Też bardzo chciałabym skoczyć na bungee mimo lęku wysokości <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Z twojej listy chciałabym spróbować regionalnych potraw i zrobić tatuaż. Chciałabym też odwiedzić każde miejsce na ziemię ale to trochę nierealne marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Polecam Hyperion w Energylandii (Zator) :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger