#82 Poznajmy się - świąteczne Q&A

Hej :)

Pomyślałam, że z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia zrobię dla Was świąteczne Q&A. Myślę, że czegoś ciekawego dowiecie się o mnie, właśnie w kontekście zbliżających się świąt. Oczywiście zachęcam Was również do udzielenia odpowiedzi na poniższe pytania w komentarzach, chętnie przeczytam :)



1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?

Przygotowania zaczynam zazwyczaj z początkiem grudnia, gdzie już od mikołajek w moim pokoju stoi choinka. Jeżeli chodzi o mycie okien, przebranie pościeli, umycie szkliwa, pieczenie pierniczków to zazwyczaj robimy to dwa tygodnie/tydzień przed świętami wraz z moją mamą. Natomiast prezenty dopiero zapakowałam dzisiaj. 

2. Co lubisz robić kiedy masz wolne podczas świąt?

Przede wszystkim spędzam czas z moją rodziną, ponieważ w ciągu roku mamy bardzo mało czasu dla siebie z uwagi na pracę, szkołę i inne obowiązki każdego z domowników. Lubię również poczytać książkę, spędzać czas z chłopakiem, po prostu żyć chwilą.

3. Chodzisz na pasterkę?

Kiedy byłam młodsza zawsze chodziłam, jednak od paru lat do kościoła chodzę zazwyczaj w 1 dzień świąt. 

4. Jakie prezenty lubisz dostawać?

Zawsze wolę powiedzieć co chce, niż dostać coś co będzie "leżało" gdzieś w szafce. Ucieszyłabym się na pewno z książki, perfum, torebki.

5. Jak wygląda u Ciebie Boże Narodzenie?

Co roku mam dwie wigilie. Pierwszą u siebie w domu z dziadkami, później jedziemy do drugiej babci gdzie zbiera się reszta rodziny. U drugiej babci zostajemy do drugiego dnia świąt i zazwyczaj po obiadku jedziemy do domu.

6. Co najbardziej lubisz w świętach?

Atmosferę i ludzi, których mam przy sobie. To czas gdzie nikt na nikogo się nie gniewa (a przynajmniej nie powinien). Lubię również to, że nigdzie nie trzeba się spieszyć oraz wiadomo za przepyszne jedzonko.

7. Masz świąteczne tradycje?

Dzielenie się opłatkiem, śpiewanie kolęd oraz wspólne rozpakowywanie prezentów. 

8. Masz kalendarz adwentowy?

Tak wraz z chłopakiem zrobiliśmy dla siebie kalendarze adwentowe, codziennie otwieramy po jednym drobnym prezencie.

9. Najfajniejszy prezent jaki w życiu dostałaś?

Myślę, że nie mogę wybrać jednego konkretnego. Wszystkie były dane z serca i to jest najważniejsze. Cieszy mnie nawet drobnostka. 

10. Wyobrażasz sobie spędzić gdzieś indziej święta niż w domu rodzinnym?

Na chwilę obecną raczej nie, ale kiedyś kto wie... zobaczymy co życie przyniesie :)



I to już wszystkie pytania . Mam nadzieję, że poznaliście mnie trochę bardziej i czekam z niecierpliwością na Wasze odpowiedzi! :)

Wesołych, radosnych i spokojnych świąt 💓



11 komentarzy:

  1. Również zaczynam przygotowanie 1 Grudnia ;)
    Co do Pasterki, nie wyobrażam sobie, że mogłabym z niej zrezygnować.
    Dla mnie to piękna tradycja :)
    Święta w domu rodzinnym - najpiękniejsza jak dla mnie.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ��✨��

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam. Fajne pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Q&A :D Ja na pasterkę nie chodzę, ale kiedyś byłam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię poznać od tej świątecznej strony :)

    Zdrowych wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie było Cię bliżej poznać, dzięki takiemu Q&A, wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydajesz się być bardzo miłą, rodzinną i ciepłą osobą - super pomysł z tymi Q&A

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachniało znów świątecznym klimatem. A odpowiem króciutko jak jest i u mnie.
    1. Prezenty jak najszybciej, nawet w listopadzie. Lubię mieć na to więcej czasu :). Wielkich porządków przed świętami nie robię a stroję tak około tygodnia przed.
    2. Bardzo podobnie jak TY :)
    3. Nie chodzę do kościoła
    4. Ja tam się ze wszystkiego cieszę :)
    5. Zwykle spędzam u rodziców lub teściów. Wigilia, na drugi dzień wspólny obiadek.
    6. Podpisuję się pod Twoją odpowiedzą ^-^
    7. To samo plus wolne miejsce przy stole i przekomarzanie się taty z siostrą xD
    8. Nie ale mężowi kupiłam z czekoladkami :P
    9. Też nie umiem wybrać, dużo wspaniałych prezentów dostałam :)
    10. Tak może być gdzieś indziej (najlepiej w górach <3) ale całą rodzinę biorę ze sobą <3
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!
    Niech nie zabraknie motywacji do działania <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wiele pytań odpowiem podobnie jak Ty :) A jeżeli chodzi o przeznty to przyznaję, że od kiedy pojawiły się dzieci największą przyjemność daje mi ich dawanie :) O sobie przestałam myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger