#79 Sprawdzone prezenty pod choinkę dla mężczyzny

 Hej :)

Witam się z Wami w ostatnim miesiącu tego roku, nie wiem kiedy to tak szybko wszystko zleciało.. za niedługo święta, sylwester i Nowy Rok 2022 ;)! Pewnie wiele z Was zadaje sobie to samo pytanie co roku... co kupić chłopakowi/narzeczonemu/mężowi pod choinkę skoro ma już wszystko? Znów kolejna para skarpetek, bokserek? Może w tym roku jakiś bardziej oryginalny prezent? Kto nie ma jeszcze żadnego pomysłu idealnie trafił dzisiaj na mój post, w którym chce przedstawić Wam 15 propozycji prezentów pod choinkę dla mężczyzny :)



1. Ciekawa książka

Książka to bardzo uniwersalny prezent, ważne jest abyś dobrze znała swojego mężczyznę i wiedziała jaka literatura go zaciekawi. Jeżeli dodasz tam swój cytat oraz wkleisz Wasze zdjęcie na pewno będzie to pamiątka na długie lata


2. Skórzany portfel/pasek 

Wszystko co skórzane może być dobrym prezentem dla mężczyzny. Porządny skórzany portfel przetrwa nam na lata, pasek natomiast zawsze przyda się do spodni... nawet kiedy masz je dobre, wizualny efekt też się liczy


3. Słuchawki bezprzewodowe

To wygodny gadżet kiedy Twój chłopak chodzi na siłownie/biega lub uprawia jakiś inny sport. 


4. Powerbank

Jeżeli Twój mężczyzna dużo korzysta z telefonu komórkowego a jego bateria trzyma bardzo krótko i nie ma się akurat dostępu do gniazdka to prezent ten będzie strzałem w dziesiątkę


5. Bilet na koncert

Twój mężczyzna ma ulubionego wokalistę/zespół? Jeżeli tak to kup bilet na jego koncert, przy okazji spędzicie czas we dwoje 


6. Skok na bungee

Kocha ekstremalne przeżycia? Chce przełamać swoją słabość? To będzie idealna okazja! 


7. Karta podarunkowa

Jeżeli nie wiesz co Twój chłopak by zechciał możesz kupić mu uniwersalny prezent jakim jest karta podarunkowa... może do jego ulubionego sklepu?


8. Alkomat

Przyda się te cudeńko po zakrapianej imprezie. Dobry alkomat posłuży mu na wiele lat.


9. Zestaw narzędzi

Jeżeli Twój ukochany kocha majsterkować to narzędzia będą mu niezbędnie potrzebne, jeżeli takie już posiada możesz dokupić mu takich, których jeszcze nie ma

10. Masaż

Masaż to świetny sposób na relaks i odstresowanie się np. po ciężkim tygodniu pracy 


11. Świąteczny sweterek

Przecież nie każdy prezent musi być wyszukany i bardzo drogi, świąteczny sweterek sprawi, że Wasz ukochany poczuje klimat świąt


12. Karnet na basen/siłownie

Może Wasz mężczyzna marzył o rozpoczęciu swojej sportowej przygody? Jest to idealna okazja aby zacząć Nowy Rok z nowymi planami sylwetkowymi oraz aby po prostu dobrze się bawić i troszkę wrzucić na luz 


13. Gra na konsolę

Ojj tutaj nie jeden chłopak/mąż ucieszyłby się gdyby od razu to przeczytał... bo w końcu te Nasze drugie połówki uwielbiają spędzać czas z padem w ręce 


14.  Perfumy

Uniwersalny prezent, jednak jeżeli wiesz w czym gustuje Twój partner to nie będzie żadnego problemu w wyborze takiego upominku


15. Transmiter do samochodu

Bo w końcu każdy mężczyzna potrzebuje dobrej nutki, kiedy jedzie autkiem :D

 
A Tutaj moja tegoroczna choinka, pod którą już znajduje się "małe co nie co" więcej w kolejnym poście :)! 

Tegoroczna choinka :)



Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z moich porad prezentowych ;) Po świętach na pewno zdradzę co kupiłam swojemu ukochanemu :) 
Do następnego 💖


28 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły, myślę, że jakiś ciekawy gadżet to zawsze dobry pomysł - faceci jak duże dzieci - kochają zabawki;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilet na koncert to ekstra pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje! Niby proste, a często właśnie takie pomysły sprawiają nam największą trudność

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na prezenty! Ja zawsze mam problem z wyborem prezentów dla mężczyzn w mojej rodzinie.
    https://dziewczeco-pl.blogspot.com/2021/12/jak-rozpoznac-swoj-typ-cery-zrob-test-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super propozycje! W tym roku już nie, ale za rok być może skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już dla swojego Mężczyzny mam prezent. Pomysły ciekawe, praktyczne! :)

    http://shynessbeauty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super propozycje! Ja akurat stawiam na praktyczność i mojemu chłopakowi kupię jakoś dobrze jakościową bluzę, żeby miał do pracy.
    Mój blog
    Youtube Channel

    OdpowiedzUsuń
  9. Skórzany portfel to świetny pomysł. Zawsze się przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pomysły :D Zakup prezentu czy dla mężczyzny, czy dla kobiety to dla większości osób (w tym mnie) spore wyzwanie, nigdy nie wiadomo co wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy i powerbank to dobry pomysł na prezent :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie zbieram ciekawe książki dla mojego M. :) Do tego obowiązkowo jeszcze jakaś gra na konsolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatna lista :) Czasami zrobienie komuś prezentu jest ciężkim wyborem, aby trafić w jego gust.
    https://milalitwin.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetne pomysły na prezent dla faceta :) Ja mam już wszystkie prezenty spakowane i schowane w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. perfumy to uniwersalny bardzo prezent i dla niej i dla niego

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pomysły :) Ja w zeszłym roku sprawiłam mojemu facetowi portfel i był zachwycony!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne pomysły, bardzo praktyczne :) ja mojemu facetowi zawsze wybieram prezenty pokrywające się z jego zainteresowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pomysły, przede wszystkim większość oryginalna :) Też zawsze co roku mam problem, co kupić mojemu chłopakowi. Na szczęście problem już rozwiązany

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym roku postawiłam na dobre, bezprzewodowe słuchawki dla mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super inspiracje. Ja chyba kupię mojemu nowe słuchawki, bo obecne to jakaś katastrofa. Dzieci dostaną xboxa pod choinkę, więc nowa gra dla męża też jest wskazana :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne propozycje prezentowe, wiele z nich już wykorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne pomysły :) książka, masaż albo jakiś zabieg pielęgnacyjny to fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka czy portfel zawsze się sprawdzą jako prezent- niezależnie od płci :)
    Bardzo fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne propozycje <3 ja niestety mam problem z kupnem prezentu dla mojego ojczyma - bo wszystko ma.. Dobrze, że jeszcze trochę czasu, może coś wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pomysły, zwłaszcza rzeczy związane z elektroniką wiem, że się sprawdzają czy biżuteria męska, która podoba się faktycznie naszym mężczyznom.
    Ja swojemu w tym roku dałam zegarek, który sam sobie wybrał :)

    Mój blog-wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka jest dobrym i najbezpieczniejszym pomysłem, nie tylko dla partnera, ale każdego innego człowieka, któremu chcemy sprawić jakiś prezent, a wiemy, że ten ktoś lubi czytać. Pozostałe punkty z listy - trafne i na pewno posłużą jako dobra inspiracja komuś, kto wciąż się zastanawia, co by tu sprezentować swojemu mężczyźnie. Ja swojemu kupiłam wyjątkowy krawat i równie wyjątkową talię kart Tarota ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodziewałem się właśnie karnetu na siłownie. To super pomysł. Ewentualnie jakaś książka, jeśli chłopak jest pasjonatem ćwiczeń i doskonalenia rzeźby. Znam wiele blogów w tym temacie i regularnie czytamy z moim chłopakiem. Myślę, że ucieszy się z karnetu, bo jak na razie trenuje w domu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger