#81 Najlepsze momenty nie istnieją

 Cześć kochani!!

Siedzę sama w swoim pokoju... jest cisza i spokój, humor nie do końca dopisuje, może za dużo myśli w głowie, za dużo spraw do załatwienia, za dużo problemów. Jednak przyszłam tutaj do Was aby podzielić się z Wami pewną refleksją, spostrzeżeniami na temat naszego życia, działania TU I TERAZ. 

Są rzeczy, które zrobiliśmy i ich żałujemy, mogą to być rzeczy odnoszące się do sfery zawodowej jak i również tej prywatnej. Innym przykładem może być to czego nie zrobiliśmy bo np. baliśmy się reakcji drugiej osoby, otoczenia. Czas płynie (nieubłagalnie szybko) a my tkwimy w miejscu, robiąc coś czego nie lubimy, żyjemy w toksycznych relacjach, nie spełniamy swoich marzeń. I nie jeden/na zada sobie tutaj pytanie "Dlaczego tak się dzieję?

Zakładając bloga miałam wiele myśli w głowie, bałam się, że to w ogóle nie wyjdzie, że nikt tego nie będzie czytał, że to co tutaj napiszę nie będzie miało dla nikogo znaczenia, będzie bezwartościowe. Jednak miałam w głowię malutką myśl "Zacznij TERAZ" No właśnie i dlatego, że podjęłam się tego jestem tu gdzie jestem. Za niedługo mój blog będzie miał już 5 lat! Gdybym wcześniej nie zaryzykowała, to na pewno nigdy bym dla Was tutaj nie pisała. Ważne jest to, że gdy masz jakąś myśl w głowie i czegoś bardzo pragniesz od dłuższego czasu to zaryzykuj! Uwierz mi będzie warto :)

Nieraz sama odkładam coś w czasie, bo uważałam że nie jest to "najlepszy moment" ale Drogi czytelniku muszę Cię zmartwić, bo "Najlepsze momenty nie istnieją" zawsze znajdzie się coś bądź ktoś kto będzie chciał pokrzyżować wszystkie plany. Jednak to jest TWOJE życie i nikt nie przeżyje go za Ciebie. Może jest Ci to znajome?

  • Chodzi Ci po głowie założenie swojej własnej działalności, ale ciągle się wahasz?
  • Chcesz zrzucić kilka kg, ale boisz się że nie dasz sobie rady na siłowni?
  • Chcesz wyjechać do innego kraju i zacząć nowe życie, ale no co pomyślą inni?
  • Chcesz założyć rodzinę, mieć dziecko ale przecież jesteś taka młoda, nie skończyłaś nawet studiów...
Przykładów może być masa, ale pamiętaj, że jeżeli czegoś chcesz to DZIAŁAJ TU I TERAZ! :) Po prostu to zrób i zaryzykuj. Ten post na pewno nie jest doskonały, ale jest pisany prosto z serca aby uświadomić Wam, że każdy może żyć tak jak chce i każdy może zacząć życie od początku :)



Do następnego 💞

14 komentarzy:

  1. Świetny post! Bardzo inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, marzenie się nie spełniają, marzenia trzeba spełniać. Bardzo mądry wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem tego zdania, odkąd zaczęłam wcielać tę zasadę w życie jest mi jakoś tak lżej, lepiej :D Postanowiłam podróżować po Lubelszczyźnie i napisać o niej e-booka - piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam książkę "Bój się i działaj" i mam wrażenie, że to bardzo podobne przemyślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy moment jest dobry by zmienić coś w swoim życiu, zmienić drogę którą się idzie i zacząć spełniać marzenia :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda - warto żyć tu i teraz, a nie myśleć o tym, że czegoś nie zrobię, bo, tak jak wspominasz w swoim poście, to nie jest najlepszy moment albo co pomyślą inni. Czasem lepiej żałować, że coś się zrobiło niż żałować, że się czegoś nie zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo trafnie napisane. Wiadomo zacząć nie jest łatwo, ale kurde trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Pielęgnuj swoje marzenia.
    Trzymaj się swoich ideałów.
    Maszeruj śmiało według muzyki , którą tylko Ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie z oglądania się do tyłu. "

    Paulo Coelho

    Tak od razu pomyślałam o tym cytacie po przeczytaniu Twojego wpisu. Zawsze będziemy czegoś żałować ,że za późno ,że za wcześnie, że nie tak, że tak ... Grunt by nie oglądać się za siebie, uczyć się na własnych błędach i ich nie powtarzać.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się mówi: kto nie ryzykuje ten nie pije szampana! W życiu nie wolno też żałować niczego. Każda Nasza decyzja coś Nas nauczyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post ^^ czasami trzeba sobie przypominać by nie stać w miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak, działać trzeba tu i teraz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje zbyt często czekamy. Zgadzam się z tym, że jeśli chcemy coś zrobić to najlepiej zacząć w tej chwili. Jednak najłatwiej sie mówi, łatwiej jest zacząć coś co nie niesie ze sobą poważnych konsekwencji. Są jednak decyzje w życiu, które trzeba przemyśleć, chociażby te które wykropkowałaś. Może nie chodzi o to żeby czekać na dobry moment. Można działać już teraz ale ustalajac plan, analizując za i przeciw. Porywanie się na wszystko bez przygotowania może być najlepszą drogą do sukcesu ale też drogą do skrzywdzenia siebie i innych. Jestem w takim wypadku za złotym środkiem. Co za tym idzie trzeba uważac by nie wpaść w drugą stronę i nie rezygnować widząc za dużo przeszkód ale do tych przeszkód się przygotować, gdyby faktycznie miały się pojawić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba działać :) Nie żałuję dziś tego czego zrobiłam, tylko tego czego mogłam i nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger