#15 Jak dobrze i szczęśliwie zacząć nowy dzień?


Hej hej! Nie umiem uwierzyć,że już piątek.Ten tydzień zleciał mi strasznie szybko.Miałam masę nauki,na szczęście wszystko napisane i ogarnięte i można dobrze zacząć weekend. Wczoraj świętowałam swoje urodzinki już siedemnaste! To utwierdza mnie w przekonaniu ,że czas biegnie z dużą prędkością. Następny post będzie właśnie poświęcony temu tematowi ,pokaże Wam co ciekawego dostałam i jak obchodziłam ten szczególny dzień. 
Jednak dzisiaj przychodzę do Was z postem jak zacząć nowy dzień aby był on dobry,żeby na naszej twarzy widniał cały czas uśmiech. Jest to w ogóle możliwe? OWSZEM :)



1. Uśmiechnij się bez powodu

Wstań i mimo tego,że czasem musisz iść bardzo wcześnie rano do szkoły/pracy po prostu się uśmiechnij. Spróbuj w tym wszystkim znaleźć coś pozytywnego. Pójście do szkoły wcale nie musi być męczarnią,przecież spotkasz swoich znajomych,pośmiejecie się,porozmawiacie. Praca? Też nie musi być zła. Twoje nastawienie jest najważniejsze. Jak będziesz mówił/a , że wszystko jest bez sensu,do niczego to nigdy nie wstaniesz rano z uśmiechem na twarzy ,a to jest właśnie klucz do sukcesu! :)

2. Wez 5 głębokich wdechów

Oddychanie trzyma Cię przy życiu. Pięć głębokich wdechów może spowodować ,że się odstresujesz ,uspokoisz. To najlepsza rzecz jaka może być rano. Twój umysł będzie dobrze działał i będziesz mógł/a spokojnie i nie nerwowo zacząć nowy , piękny dzień.

3. Zaplanuj dzień

Planowanie jest bardzo dobrze , oczywiście zachowując zdrowy rozsądek i umysł. Jeżeli masz coś do zrobienia danego dnia to potraktuj to jak marzenie i spróbuj to zrealizować , wtedy na pewno Twój dzień stanie się dobrym dniem. Zanim pójdziesz do łóżka lub z niego wstaniesz pomyśl , co chciałabyś , żeby się dzisiaj wydarzyło... i pomóż szczęściu to spełnić. 

4. Zrób sobie dobre śniadanko

Tak właśnie lubię zaczynać dzień , dobrym , pełnowartościowym śniadaniem. Gdy zjecie coś na prawdę dobrego , to co lubicie i to na co macie ochotę na pewno wasz dzień się zacznie bardzo dobrze. Kombinuj z różnymi śniadankami , Twoja dieta i odżywianie nie muszą być nudne , a może akurat trafisz i wymyślisz super przepis , który będziesz sobie serwował/a codziennie rano na poprawę humoru. 

5. Wycisz telefon

Pewnie wielu z Was nie wyobraża sobie ranka bez telefonu. Wychodząc do szkoły , pracy zawsze musimy zobaczyć co nowego słychać w sieci. A może by tak to zmienić?. Rano zamiast przeglądać Facebooka , Instagrama i inne portale społecznościowe po prostu usiądź spokojnie , zrelaksuj się. Zrób sobie herbatę , śniadanie , powtórz sobie materiał do szkoły lub po prostu wyśpij się te 15 minutek dłużej :-)



Mam nadzieję,że każdy z Was mimo wszystko zaczyna dzień z uśmiechem na twarzy. A do wszystkich,którzy takowego uśmiechu jeszcze nie mają , zachęcam do skorzystania z moich rad :)! Będzie warto. Do następnego razu :* Miłego weekendu :) 




51 komentarzy:

  1. Jak chodzę do szkoły moje ulubione piosenki i zawsze przy nich chce mi się uśmiechać bez powodu. Ludzie wtedy patrzą na mnie jak na wariatkę, która cieszy się sama do siebie. Dobre śniadanko się u mnie nie sprawdza, ponieważ nie jadam śniadań. Może powinnam zacząć. Z wyłączonym telefonem u mnie też jest duży problem. Zazwyczaj przed wyjściem do szkoły wolę sprawdzić wiadomości od znajomych, aby czasami o czymś ważnym nie zapomnieć ^^
    Świetny wpis *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też czasami tak samo jak Ty , idę do szkoły , słucham muzyki i się nadzwyczajnie cieszę. Małe rzeczy sprawiają dużą przyjemność. Śniadanko natomiast jest podstawą dnia , powinnaś je jeść to również poprawi Twoje samopoczucie i jest to po prostu zdrowe. A telefon to już kwestia indywidualna , każdy się musi z tym zmierzyć.
      Dziękuję bardzo , pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Każdy dzień zaczynam od uśmiechu gdy próbuje obudzić mojego brata, zawsze jest wesoło. Tak samo lubie droge do szkoły, bo nie raz zdarzy się coś ciekawego jak idę ze znajomymi. Świetne rady, szczególnie ze śniadaniem, ale nie zawsze jest na to czas niestety :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz trzeba się nauczyć znaleźć czas na te śniadanko , to humor jeszcze będzie lepszy :)!
      Dziękuję .

      Usuń
  3. Jak wstaję do szkoły to nie mam ochoty na żadne jedzonko niestety pomimo że uwielbiam jeść (:P) to w tym czasie nie mam ochoty na nic ;C
    Świetny wpis obserwuje i zapraszam do mnie, Buziak;*
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A zaczynam od umycia twarzy i zalozenia okularów!
    Swietny post a no i wszystkigo najlepszego z okazji urodzin!❤
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynam dzień od pysznego śniadanka i kawki, od razu czuję się lepiej. :D
    Super post, motywuję do uśmiechu <3

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre rady i staram się je wszystkie spełniać jednak planować to ja nie umiem. Zawsze raczej wychodzi coś spontanicznie :) Ale uśmiech jest zawsze, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także rano staram się nie siedzieć na telefonie ;) wszystkiego najlepszego :D !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana robię wszystko co na Twojej liście i powiem CI, że działa i faktycznie umila dzień :P Nawet nie wiedziałam, że w ten sposób sprawiam, że omijam nieprzyjemności codzienności :D
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Bardzo fajne rady. Na pewno wiele osób skorzysta z twojego posta :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie motywujące rady :*
    Nieco spóźnione sto lat!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywny wpis. Podoba mi się. Nie ma to jak Pozytywny tekst na koniec miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne rady, czasami nie uświadamiamy sobie jak ważne jest, żeby myśleć pozytywnie, dobrze się nastawić, zaplanować i pozytywnie przejść przez dzień. W dodatku nie potrafimy się zatrzymać i przemyśleć, a to bardzo ważne. Dobrze,że o tym piszesz i świetnie radzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Czasami wstajemy i narzekamy na wszystko co jest możliwe , ale zawsze , z każdej rzeczy trzeba wyciągnąć wnioski pozytywne :)!
      Dziękuję :*

      Usuń
  13. Dobrze, że przeczytałam ten post bo jakieś 30 minut temu tak mi się ciśnienie podniosło, że byłam już przygotowana na koszmarny dzień! Dzięki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy się obudzę rano i usłyszę głos mojego chłopaka - już wiem, że dzień będzie udany.
    Związek na odległość.. cóż - jeden telefon potrafi zdziałać cuda. Kiedy jest obok to już w ogóle, jestem wtedy najszczęśliwsza na świecie.

    http://czarnaklittle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj , druga osoba też potrafi sprawić dużo radości! :)

      Usuń
  15. Super post!
    Ja zawsze rano zanim pójdę się umyć to musze pochodzić po mieszkaniu.
    NIe wiem czemu po prostu muszę się rozbudzić

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie napisane! Najważniejsze to cieszyć się każdym dniem i wykorzystywać go jak najlepiej!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne napisane rady :) Są chwile, kiedy czujemy się jak zwłoki ale mimo przeszkód stawianych nam na drodze, starajmy się być szczęśliwi i cieszyć się z tego co już mamy ;)
    Zapraszam do mnie :) www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UŚMIECH! = cel do którego każdy powinien zmierzać :)
      Dziękuję!

      Usuń
  18. Dobrze napisane rady, do wielu z nich się stosuję od dawien dawna ;)

    patiadamczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uśmiech przede wszystkim - i od razu dzień jest lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rady. Ja mam czasami tak, że mimo iż zacznę dzień z uśmiechem wszystko zmienia się w przeciągu kilku chwil i już jest źle. Ale grunt to myśleć pozytywnie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykle przydatny wpis! Uśmiech przede wszystkim :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozpoczynam dzień z pozytywnym nastawieniem :)
    Świetne rady.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze , oby tak dalej! :)
      Dziękuję , całusy :*

      Usuń
  23. Idealny post na początek dnia i zbliżającą się szkołę po feriach :D Chyba muszę dołączyć do mojego planu dnia ''planowanie'', bo z tym różnie bywa. Świetny blog i piękny wygląd.
    pozdrawiam i zapraszam: http://www.potatohead.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie z uśmiechem powinno się witać każdy nowy dzień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma sensu być smutnym, tym bardziej jak się budzi ma okazję przeżyć kolejny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przydatne rady :) i +za cytat ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wręcz przeciwnie, nie wyciszam, a puszczam muzykę na słuchawkach. W tym czasie jem, ostatnio ciągle kanapki z dżemem, i ogólnie się szykuje. Gdy wszystko robię z muzyką NAPRAWDĘ dobrze zaczynam dzień.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym pisaniu bloga!! ;)
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger