#16 My 17th Birthday!

Witam wszystkich!. Już dzisiaj mamy niedzielę , weekend dobiega końca. Tak jak obiecałam w poprzednim poście , dzisiaj opowiem wam o moich siedemnastych urodzinach , które obchodziłam 9 lutego :) . Zapraszam do czytania. 

Czas tak szybko leci...

Nawet nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał. Mam już siedemnaście lat. Wkraczam w sferę dorosłości , samodzielności. To najważniejszy czas aby pozmieniać parę rzeczy w życiu , aby stać się bardziej odważnym , pomyśleć o przyszłości. Przyznam się szczerze , obawiam się tego co będzie za dwa lata , dziesięć , dwadzieścia... jak będzie wtedy wyglądało moje życie?. Tego na pewno jeszcze nikt nie wie , natomiast mam nadzieję , że będę spełnioną , szczęśliwą kobietą mającą wszystko co jest najważniejsze w życiu. 

Impreza urodzinowa - znajomi i przyjaciele

W poprzedni piątek oraz sobotę odprawiałam urodzinki dla znajomych ze szkoły oraz dla przyjaciółek z którymi znam się od dzieciństwa. Wszystko się udało , każdy wyszedł szczęśliwy z imprezy. Oczywiście nie obyło się bez śmiechów , tańca , śpiewania . Dostałam cudowne prezenty , które oczywiście będziecie mogli zobaczyć jak zjedziecie troszeczkę w dół. Byłam szczęśliwa , że mam tak cudowne osoby wokół siebie , które chciały być w tym szczególnym czasie ze mną . Nie wyobrażam sobie życia bez przyjaciół , to oni sprawiają , że na naszych twarzach pojawia się uśmiech i radość. Pamiętajcie dbajcie o swoich znajomych , przyjaciół , nie odrywajcie kontaktów jeżeli Wam zależy na jakiejś osobie. Pamiętajcie zawsze o nich. 

Impreza urodzinowa - rodzinka 

Tutaj również były dwie imprezki. Jedna rodzina przyjechała dokładnie 9 lutego. Bardzo mnie zaskoczyli , bo nie spodziewałam się ich wizyty w tym dniu. Zrobili mi bardzo miłą niespodziankę. Drugich gości miałam wczoraj (11.02.) zebrało się połowa mojej rodzinki , dziadkowie , wujkowie , ciocie , kuzynki , kuzyni :) Wszyscy spędziliśmy miło czas prawie do nocy. Pooglądaliśmy stare filmiki , kiedy miałam 4 , 5 latek. Oczywiście nie obyło się bez dużej dawki śmiechu. 
Te cztery imprezy pokazały mi , że nie liczy się to co Ci ktoś da , za ile to jest kupione , czy jak bardzo nowoczesne to jest... liczą się LUDZIE... którzy są ze mną mimo wszystko. Jestem im za to bardzo wdzięczna. Kocham swoich rodziców , rodzinę , przyjaciół całym sercem ♥ Cieszę się , że byli oni ze mną , że nadal są i mam nadzieję , że będą. 

Prezenty :

  • KOSMETYKI 

Na pierwszym zdjęciu jest tusz do rzęs z ,,Maybelline'' , pomadka z GR , lakier różowy z GR , oraz malutkie pilniczki do paznokci , które według mnie są świetne. Można je wrzucić nawet do małej torebki , nie będą zajmować aż tyle miejsca. Na drugim zdjęciu są balsamy do ciała , czyli coś co wręcz kocham! Nie wyobrażam sobie gdybym miała wieczorem nie być posmarowana żadnym kremem. Najbardziej lubię zapach kokosu i czekolady :). 
  • KSIĄŻKI
Nie spodziewałam się , że dostanę tyle książek. Bardzo się z tego powodu cieszę , bo jak już pisałam wcześniej jednym z moich postanowień noworocznych jest przeczytanie ich jak najwięcej. Wszystkie wydają się interesujące i jak czas na to pozwoli to zabieram się za każdą z poklei. Na pewno po przeczytaniu pojawią się ich recenzje. 
  • BIŻUTERIA 

Bardzo lubię nosić biżuterie. Kolczyki mam cały czas , nigdy ich nie ściągam. Dlatego bardzo cieszę się , że dostałam nowe aż dwie pary i będę sobie mogła je zmienić. Jak widzicie pierwsze są bardzo malutkie , ale takie właśnie lubię , prostota i klasycyzm wygrywają według mnie.Drugie natomiast będą idealne na różne typu imprezy np. wesele. A co do bransoletki bardzo się cieszę , zawsze taką chciałam i będę na pewno pamiętać tą osobę , która mi ją podarowała.
  • WYSTRÓJ 


Wystrój wnętrz jest dla mnie bardzo ważny. Lubię dobrze się czuć w miejscu w którym przebywam. Dlatego na pierwszych trzech fotografiach macie , kwiatuszka , który aktualnie stoi sobie na moim biurku i idealnie tam pasuje. Misiu , który zajmuje moje miejsce w łóżku , chroni je i pilnuje aby spała tam tylko jego właścicielka. Świeczka zapachowa , oczywiście zapach czekolady. Etui na mój telefon , które jest świetne! Wolę zdecydowanie wersje gumowe niż plastikowe.
  • KARTKI URODZINOWE I SŁODYCZE
Karteczki urodzinowe , w których było co nie co :) oraz słodycze , czyli to co większość osób lubi. A te sówki? To wyobraźnia jednej z moich koleżanek , świetny pomysł! :)

Wszystkim życzę miłej , spokojnej , rodzinnej niedzieli :)! Do następnego. 

119 komentarzy:

  1. Świetny post :D
    Spoznione Ale wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolczyki dostałaś!:)
    Spóźnione ale jak najbardziej szczere - Wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ! Dobrze,że urodzinki sie udału :) Te sówki to super pomysł gratulacje dla koleżanki ^^ Czas bardzo szyko płynie zanim się obejrzysz będzie 18-stka a potem już z górki haha Postaraj się jak najlepiej wykorzystać ten czas ^^
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też ją podziwiam , że takie coś wymyśliła :) No dokładnie , zdaje sobie z tego sprawę , dlatego czas pomyśleć też o przyszłości.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Śliczna bransoletka! Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Spóźnione ale Wszystkiego co najlepsze! To prawda niestety czas szybko płynie a my dorastamy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!
    Czas szybko leci, pamiętam jak latałam po domku i przeglądałam obrazki a miesiąc temu skończyłam 18-stkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj , ten rok coś czuje , że też szybciutko minie i nim się obejrzę też będę miała już osiemnaście. Dziękuję :)

      Usuń
  7. Spóźnione wszystkiego najlepszego. Spełnienia marzeń! :*
    Przepiękne kolczyki. Też uwielbiam książki. :)

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekoladowa świeczka musi pachnieć przecudnie!
    Wszystkiego co najlepsze!
    Trochę spóźnione, ale lepiej później, niż wcale.

    Pozdrawiam
    Enjoy-Lifee KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty i słodkości i książki, zadbać też o siebie można :D A pomyśleć że niedawno też miałam 17 lat. Tzn niedawno 3 lata temu. Jak ten czas szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Ja już czekam na swoją 16-tkę w lipcu :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest te czekanie , znam to haha :)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  11. Śliczne prezenty dostaŁaś. Podoba mi się miś. Jest uroczy :)
    Ogólnie z tego co widzę, prezenty trafione, a to najważniejsze :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafione , aczkolwiek tak jak już pisałam prezenty nie są najważniejsze:)

      Usuń
  12. Super prezenty dostałaś, słodycze uwielbiam, ciekawe pozycje książkowe dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten tusz i niestety dość szybko mi zasechł :(
    masełka, peelingi do ciała, to coś, co naprawdę lubię, twoje muszę pachnieć cudownie! 17 lat to spory wiek ;)
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post :)
    Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie z tuszu jestem bardzo zadowolona. Pachną nieziemsko , polecam każdemu :)
      Całusy ;*

      Usuń
  14. Świetne prezenty dostałaś! Widzę same perełki jeśli chodzi o ksiażki. Daj znać jak Ci się spodobały po przeczytaniu :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co dobre!
    Cudne prezenty.
    http://tamitolarun.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, wszystkiego najlepszego ;) Kolczyki piękne, też takie lubię najbardziej.
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rodzina i przyjaciele są mega ważni! Super prezenty, podoba mi się ta świeczka czekoladowa <3
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę rodzina i przyjaciele są najważniejsi , to oni powodują ten uśmiech na twarzy :) a prezent to tylko taki dodatek do tego wszystkiego :)

      Usuń
  18. Widzę, że fajne rzeczy dostałaś :) Ta świeczka i balsamy do ciała muszą cudownie pachnieć. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, sukcesów, zdrówka, szczęścia. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne prezenty dostałaś :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! Ach! Dostać tyle książek - marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Oj tak , ja byłam strasznie zaskoczona ale mam nadzieję , że przeczytam je wszyściutkie i jeszcze więcej .

      Usuń
  21. Przecudowne prezenty,kosmetyki swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja swoic urodzin zbytnio nie świętuje, jest to dla mnie dzień jak co dzień, ale Twój widzę był bardzo udany. Mimo, że spóźnione to wszystkiego najlepszego. Lutowe dziewczyny najlepsze :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niedługo będę miała okazję świętować swoje 18 urodziny :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo , no to życzę już powodzenia w dalszym już dorosłym życiu :)

      Usuń
  24. Świetne prezenty ;)
    Wszystkiego Najlepszego! <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy dostałaś! Przesyłam spóźnione życzenia :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. No niestety po pewnym wieku już leci bardzo szybko.
    Bardzo fajne prezenty :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem szkoda , że aż tak szybko , ale z tym akurat już się nic nie da zrobić.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Super psot! ;) Ślicznie zdjęcia!
    Piękna bransoletka nieskończoności! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego naj:) Świetne prezenty :)/ rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! Te balsamy do ciała są świetne!
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po testowane już wszystkie i na prawdę gorąco polecam.

      Usuń
  30. Dostałaś całkiem sporo fajnych prezentów! Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku ale bym się cieszyła z takich prezentów. Najbardziej chyba z kosmetyków i biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkiego najlepszego! piękna biżuteria <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super prezenty :)
    Spóźnione, ale wszystkiego co najlepsze!
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  34. SPÓŹNIONE NAJLEPSZEGO!
    ładny case!
    A balsamy do ciała polecam, pięknie pachną, ach! ♥
    książki niektóre znam i nie jestem pozytywnie nastawione, a cześć nie znam, więc z chęcią sięgnę ;D

    http://midnight-about-lifestyle.blogspot.com/2017/02/zaczynamy-od-nowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Jak książki przeczytam to na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  35. Wszystkiego najlepszego! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego swoją drogą :)
    książki nicholasa sparksa są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zgadzam się , ma na prawdę bardzo dobre książki.

      Usuń
  37. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego!
    Prezenty wyglądają na bardzo udane. Jestem bardzo ciekawa numerka tej kredki z Golden Rose, bo kolor ze zdjęcia ewidentnie trafia w moje gusta.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie:
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego :) Ja w tym roku kończę 18-naście :) Świetne prezenty :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super prezety dostałaś ! Wszystkiego najlepszego,samych sukcesow :***

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dostalas swietne prezenty! A powiem Ci, ze swietny miesiac! Ja mialam 12lutego urodziny, a tobie zycze wszystkiego najlepszego :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo no to nawzajem , dużo radości , zdrówka i miłości! :))

      Usuń
  41. Pilniczki i case skradł moje serce ♥
    Super że dostalaś trafione prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  42. Super prezenty kochana! Książki ach *.* Przeuroczy misio :)
    Spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, szczęści i miłości!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam styl bloga! Super sie czyta, i w dodatku ksiazka nicholas'a sparks'a! woah! super :)
    Milego dnia!

    Zapraszam rowniez do siebie!
    lifebylucas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cóż za piękne prezenty! To ja takie dostałam ostatnim razem na mojej 18stce! Piękna biżuteria, również posiadam z YES kolczyki oraz naszyjnik. Świetny blog i będę tu zaglądała częściej. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Czas niestety leci bardzo szybko. Ja w tym roku skończę 20 lat. Jeszcze to do mnie nie dociera. Cieszę się, że obie imprezy się udały. Mam nadzieję, że dodasz recenzję kosmetyków.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że dam już w najbliższym czasie.
      Pozdrawiam :)!

      Usuń
  46. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń! :D Super prezenty dostałaś!:) Ile balsamów do ciała haha! :D
    Pozdrawiam
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Taaak , to się już chyba nazywa uzależnienie :D

      Usuń
  47. Wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin :)
    Dużo miłości i spełnienia marzeń.

    Prezenty są cudowne - szczególnie ten pluszak <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego najlepszego :) dużo miałaś tego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No troszeczkę było , ale będę miło wspominać wszystkie imprezy.

      Usuń
  49. Wszystkiego najlepszego ;) świetne prezenty a szczególnie etui ;)
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie, że obecność rodziny, przyjaciół jest da Ciebie tak ważna <3 Spóźnione ale szczere, spełnienia marzeń!! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne prezenty. Tylko pozazdrościć :D Przy okazji spóźnione STO LAT! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ❤️ Też kończę 17 lat w tym roku ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Również życzę wszystkiego dobrego siedemnastko! :*

      Usuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  54. balsamy książki najlepsze co może być.;) bardzo ciekawie piszesz .;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger