#43 Podsumowanie stycznia 2018


Witam
 Za mną już połowa ferii zimowych , ten czas pędzi jak najnowsza wyścigówka! Jak na razie moje zamiary na ten okres wolny idą zgodnie z planem , mam czas dla rodziny , znajomych , przyjaciół i dla siebie , czyli wszystko jest na swoim miejscu. Jednak przyznam się szczerze , brakuje mi obowiązków szkolnych , szkoły tanecznej. Chciałabym już troszeczkę wrócić do życia codziennego i do tego "urwania głowy".


Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem pierwszego miesiąca Nowego Roku - Stycznia. Czy był to dla mnie dobry miesiąc? Oj tu chyba musiałabym się długo zastanawiać. Były na pewno dobre dni , chwile , jednak wiele było sytuacji , których wolałabym uniknąć a niestety się zdarzyły. Jednak zawsze jestem pozytywnie nastawiona na świat i nowe wyzwania , więc mam nadzieję , że kolejne miesiące będą owocne a cały rok 2018 będzie najlepszym rokiem w moim życiu. 


KSIĄŻKI

W styczniu udało mi się przeczytać dwie książki + 2 lektury szkolne. Jak dla mnie jest to nie zadowalający wynik , aczkolwiek trzeba liczyć się z tym , że obowiązki szkolne same się nie zrobią a czasu wolnego jest zdecydowanie za mało.

1. "Najlepszy powód by żyć" - Augusta Docher
Książkę dostałam od rodziców na święta i od razu zaciekawił mnie sam tytuł do tego jeszcze gdy przeczytałam streszczenie , uznałam , że jest to książka , która na pewno mnie zaciekawi bo jest tajemnicza z nutką grozy. 

"Wszystko trwało ułamek sekundy. Błysk ognia i nagle jestem w ognistej kuli. Dociera do mnie , że się palę. Jestem żywą ludzką pochodnią . Dominika budzi się po kilku dniach. Wie , że to był wypadek , a ukochany ojciec wcale nie chciał ją zabić..."

Książkę pochłonęłam w półtora tygodnia. Nie jest to najlepsza powieść jaką czytałam , aczkolwiek na pewno podoba mi się styl pisania , jest bardzo prosty i młodzieżowy. Akcja dzieje się szybko (czasami mam wrażenie , że aż za szybko) . Sama historia w sobie jest ciekawa , aczkolwiek mogło by być inne zakończenie oraz bardziej pokazane losy głównej bohaterki. 

Ocena
: 7/10

2. "Kochaj" - Regina Brett



To zdecydowanie mój faworyt. Książka złożona z 50 lekcji jeszcze o tym jak pokochać siebie , swoje życie i ludzi - coś wprost idealnego dla mnie! Czytając lekcje po lekcji uświadamiałam sobie wiele rzeczy , zastanawiałam się nad sobą , swoim charakterem i myślę , że każdy powinien ją przeczytać aby wnieść do swojego życia coś nowego , innego , lepszego. Akceptacja samych siebie przychodzi niektórym z trudnością i ja jestem tego przykładem , aczkolwiek według tej książki nie ma rzeczy niemożliwych , każdy może pokonać siebie , swoją chorobę , lęki...Zachęcam z całego serca do przeczytania! :)

Ocena : 10/10

FILMY

Jeżeli chodzi o filmy to również obejrzałam dwa. Wolę jednak  dobry serial , aczkolwiek czasem przyjdzie mi ochota też na ciekawy film. Jednak , żeby coś mi się na prawdę spodobało graniczy tutaj z cudem , w tym akurat jestem bardzo wybredną osobą. 

1. "Piękna i Bestia"

Będąc mała nie oglądałam tego typu bajek. Zawsze uważałam , że są po prostu nudne i jest to duża strata czasu na ich oglądanie. Jednak siedząc tydzień temu z mamą i siostrą zobaczyłyśmy , że leci własnie "Piękna i Bestia" nie jako bajka , a film . Mówiąc szczerze byłam zapatrzona przez całe 2h i nie umiałam oderwać oczu z telewizora. Ładny , baśniowy i magiczny świat , do tego genialne postacie i inscenizacja. Tego typu bajka , która jest przerobiona na film zdecydowanie przypadła mi do gustu.

2. "Chata"

W tamte wakacje miałam do czynienia z tą książka (nawet na blogu jest recenzja) . Opowieść trudna o odnalezieniu wiary w Boga , o przebaczaniu , miłości , o Trójcy Świętej. Na pewno trzeba usiąść w jakimś wygodnym , przytulnym i przede wszystkim cichym miejscu aby skupić się na tej lekturze i aby dobrze ją zrozumieć. Oglądając film , zrozumiałam lepiej całą historię i bohaterów. Pierwszy raz zdarza mi się , że film wygrywa nad książka. Jeżeli ktoś nie boi się tak ciężkich tematów i historii z tym związanych to na pewno warto sięgnąć do tego typu filmu/książki.

PIOSENKI


1. "Jesteś" - Dawid Kwiatkowski




2. "Kaktus" - Bovska



3. "Without you" -Gromee feat. Lukas Meijer


4. "Nie mów mi nie" - Marta Gałuszewska



KOSMETYKI

Tutaj tylko jeden faworyt ale za to jaki...!



Perfumy Naomi Campbell - cudowny , świeży zapach. Do tego ta słodka buteleczka z pomponikiem  , polecam każdemu , idealny również na prezent :)


Mam nadzieję , że w lutym będzie więcej rzeczy do napisania i podsumowania miejmy nadzieję , dobrego miesiąca.
Trzymajcie się , do następnego :*

20 komentarzy:

  1. Świetne perfumy, miałam takie same i byłam mega zadowolona! 😉 www.oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę Kochaj posiadam sama ale jeszcze nie przeczytana leży w moim stosiku. Natomiast najlepszy powód by żyć bardzo bardzo chciałabym mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałaś piękną i bestie gdzie grała Emma Watson? Ja się do tego filmu zabieram ale nie wiedziałam że jest już na internecie :o natomiast z Feriami współczuję, ja zaczynam je od następnej soboty dopiero, Ty pewnie wtedy skończysz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog z pięknymi zdjęciami ;) Co prawda ani ksiązki ani filmy nie są za bardzo z gatunku po który sięgam jednak będę wpadać szukać kolejnych inspiracji ( póki co zainteresowałaś mnie perfumami).
    Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zapraszam do mnie

    czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjni ulubieńcy! :)
    Chciałabym poczuć woń tych perfum <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super książki i filmy. Polecam, no i oczywiście świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog,zostaję tu na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym wypróbowała perfumy! Jeśli chodzi o filmy to oba oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi także brakuje takiego trybu pracy spoza ferii, totalnie wybija mnie z rytmu :)

    zapraszam do siebie
    www.alexanderkrysiuk.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Już tyle tych "Pieknych i Bestii" było (zdaje się że ponad 70, z czego 15 znanych w Polsce), a nadal udaje się do nowych ekranizacji coś przemycić wartościowego, dzięki czemu ogląda się nowe wydania z przyjemnością. Pozdrawiam Paweł z http://melancholiacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki i muzyka nie w moim klimacie, ale perfum NC - cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfumy zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Piękna i Bestia" - lubię ten film, oglądałam już mnóstwo wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten perfum ma przepiękny zapach <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawiła mnie ta pierwsza książka *.* i film "piękna i bestia" też śmiało mogę polecić^^

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię ten zapach :D
    muszę w końcu nadrobić oglądanie filmów, Piękna i Bestia od dawna jest na mojej liście :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne książki! Jestem ciekawa tego zapachu ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam "Chatę" i chętnie zobaczę film na jej podstawie. Nie wiedziałam że jest film.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z całego zestawienia oglądałam tylko film "Piękna i Bestia" i jest on cudowny i warty polecenia! :3
    Pozdrawiam!

    diannstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiałam piękną i bestię w kązdej postaci :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zacznij i daj znać jeśli tak

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger