#18 Makijaż - dopełnienie kobiecego piękna

Witam wszystkich :). Ja jak zawsze jestem rannym ptaszkiem , więc postanowiłam , że zrobię dla Was kolejny post tym razem będzie troszeczkę o udoskonalaniu swojego piękna jakim jest makijaż. Zapraszam. 

Makijaż faktycznie dopełnia kobiece piękno?

Tutaj można się rozwodzić na ten temat. Niektóre panie nie wyobrażają sobie wyjść gdziekolwiek bez makijażu , zawsze muszą być umalowane perfekcyjnie od A do Z. Inne osoby znów wolą naturalność i po prostu nie malują się. Ja jestem z tych osób , które faktycznie lubią się malować na co dzień , aczkolwiek gdy jestem w domu i nigdzie nie wychodzę to stawiam na naturalność , w końcu cera , oczy muszą kiedyś odpocząć. Według mnie makijaż oczywiście , że poprawia kobiece piękno , zazwyczaj dziewczyny/kobiety czują się wtedy lepiej , bardziej odważnie. Natomiast trzeba pamiętać aby z tym nie przesadzić i nie wyglądać zbyt  przesadnie. Najważniejsze jednak jest w tym wszystkim głowa , rozum :) Można być ślicznie umalowanym , a mieć charakter gorszy niż sam makijaż , należy o tym przede wszystkim pamiętać oraz o UŚMIECHU! , który też jest bardzo istotny.

Moja metamorfoza makijażowa

Przestawiam wam tutaj moją naturalność oraz jej przeciwieństwo , sami oceńcie i porównajcie :)

PRZED : 

PO :


Czego używam do codziennego makijażu? 




1. Eyeliner z Astora - czarny
2. Kredka do brwi Miyo ,,Stylish eye brown''
3. Podkład BB cream z Rimmela
4. Tusz do rzęs - ,,The rocket volum express'' z Maybelline
5. Puder brązujący ,,Gosh'' z pędzelkiem

Jednak pamiętajcie...

Wszystkim życzę miłego dnia! Do zobaczenia :*

76 komentarzy:

  1. super:D zapraszam do mnie http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój makijaż zazwyczaj wygląda podobnie. Podkład, kreska, tusz :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, masz naprawdę piękne oczy *.*! <3 Pozdrawiam! https://faanbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na zdjęcia ładnie pomalowanych dziewczyn, to robi mi się smutno... dlaczego ja nie umiem się ładnie pomalować :D?
    Zapraszam na mojego bloga https://wrzucnarap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy umie , ale na swój sposób. To sztuka , którą można się nauczyć zawsze :)

      Usuń
  5. Mam bardzo podobne zdanie jeśli chodzi o makijaż co ty, ostatni obrazek bardzo fajnie wszystko podsumuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestś piękną dziewczyną! Nawet bez makijażu wyglądasz prześlicznie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. I w makijażu i bez wyglądasz ślicznie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna jesteś.
    Właśnie uważam, że makijaż podkreśla atuty kobiet, jeśli jest dobrze wykonany.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Oczywiście , dobrze wykonany makijaż odgrywa bardzo dużą rolę.

      Usuń
  9. makijażem można podkreślić urodę kobiety, ale co najwazniejsze, musi on być wykonany umiejętnie :) jesteś bardzo śliczna niepomalowana, a Twój delikatny makijaż podkreśla Twoją naturalną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż ! :)
    zapraszam do siebie https://roslinabyjola.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny cytat końcowy! Bardzo ciekawy pomysł na wpis! Świetne zdjęcia <3 Nic dodać nic ująć! Uwielbiam Twojego bloga ♥ Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uważam, że makijaż jest super rozwiązaniem tylko wtedy, kiedy podkreśla naszą urodę a nie zmienia całkowicie twarzy. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie należy zapominać o uśmiechu, bo to on powinien być pierwszym kosmetykiem!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)! Niektórym nawet nie trzeba żadnych kosmetyków , swoim uśmiechem powalają i uzupełniają wszystko.

      Usuń
  14. Ja zwykle mam minimalny makijaż, ale uwielbiam się malować, więc nie lubię z tego rezygnować, z drugiej strony jeśli jestem cały dzień w domu to stawiam tylko na krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo , krem też jest bardzo ważny dla cery :)

      Usuń
  15. Zazwyczaj używam tylko fluidu i maskary do rzęs :) Uwielbiam te cytaty o uśmiechu, swoją drogą to prawda ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny subtelny makijaż, właśnie takie lubię. Ja na razie odpoczywam od fluidów, ale mój makijaż i tak jest subtelny.Ogranicza się zazwyczaj jedynie do tuszu, podkładu, szminek z którymi akurat lubię szaleć. Czasami maluję też oczy kredką :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Pozdrawiam :)
      Właśnie odpoczynek musi być i ducha i ciała .

      Usuń
  17. Mój makijaż wygląda podobnie :) Naturalny makijaż nie przesadzony jest o wiele lepszy :) Świetny post, pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny leki makijaż bardzo takie lubie.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówią, że makijaż to zła rzecz ale podnosi samoocenę ♥ ślicznie ci w nim :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podnosi , podnosi i chyba każdy lepiej się w nim czuję , po prostu :) Dziękuję :*

      Usuń
  20. Bardzo podobają mi się takie naturalne makijaże!
    Świetna robota :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny makijaż chociaż ja używam o wiele więcej produktów :)
    u mnie wpis prawie o tym samym więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie potrzebuje więcej , to mi starcza w zupełności.
      Dziękuję :)!

      Usuń
  22. fajny wpis :) tez maluje sie prosto ale uzywam troche wiecej produktow od ciebie i rowniez jestem za tym, by w domu chociaz byc naturalna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój makijaż jest delikatny i wygląda naturalnie :) Ja nie lubię się zbytnio malować ale od czasu do czasu to robię :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu można pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i pokombinować :)
      Dziękuję.

      Usuń
  24. Bardzo ładnie dobrane kosmetyki, pięknie to wygląda :)
    mastylle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing post!
    Love your photos, I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Kisses!!!
    Mila
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny makijaż *.* Całkowicie zgadzam się z cytatem na dole :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Zalezy kto czego używa żeby "wyjść" i żeby być "perfekcyjnie pomalowaną od A do Z" :P
    Jeśli mam byc obiektywna, to makijaż Ci pasuje. Wyglądasz doroślej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że tak. Różni są ludzie oraz poglądy na ten temat. Bardzo dziękuję :*

      Usuń
  28. Ja lubię się malować. Czuję się wtedy atrakcyjnie, ale bez przesady. Nie maluje się zawsze od A do Z :D i też uważam, że trzeba zachować pewien umiar. Kobieta jest najpiękniejsza wtedy kiedy nie przesadza z makijażem. A uśmiech to najlepszy makijaż, fakt! Kochana w obu wersjach zarówno z jak i bez makijażu wyglądasz super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)! Bardzo dziękuję za miłe słowa , pozdrawiam :*

      Usuń
  29. śliczny makijaż, idealnie do Ciebie pasuje ;)

    http://raku00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie ładnie. Lubię ostatnio kombinować z makijażem i jak na razie ćwieczę kreski. Pasuje Ci taki delikatny makijaż!

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem makijaż to nic złego, przecież to tylko ma podkreślać naszą urodę (jeśli ktoś nie przesadza), dlatego ja zazwyczaj stawiam na podkład puder, czasem tusz i tyle. Od czasu do czasu brwi. A ty wyglądasz pięknie bez makijażu, jak i w nim. Bardzo naturalnie :)
    Pozdrawiam Mania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ lepiej być pomalowaną ale właśnie naturalnie niż po prostu zrobić z siebie stracha na wróblę ;)

      Usuń
  32. Różnice widać od razu. Perfekcyjny i naturalny makijaż. Takie lubie najbardziej. Sama maluje się tylko okazjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię się malować, ale nie mam problemu w wyjściu z domu bez makijażu:)
    Śliczny makijaż:D
    Pozdrawiam!
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie mam problemu z wyjściem bez makijażu na dwór, ale kocham sie malować więc często to robię haha
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż poprawia też nastrój i pojawia się właśnie ten UŚMIECH , który jest przede wszystkim najważniejszy :)

      Usuń

Copyright © Gabi bloguje , Blogger